postblagdanski detoxProšli smo već sredinu siječnja a neki se još „rješavaju“ božićnih kolača, pečene svinjetine i sarme. Neki kriomice jedu kolačiće kad otvaraju hladnjak ili prolaze kroz kuhinju. Jedan prolaz kuhinjom, jedan kolačić u ustima. Drugi prolaz kuhinjom, drugi kolačić u ustima. I tako dalje…

Neki pak stalno odgađaju „odlazak na dijetu“ od ponedjeljka do ponedjeljka, i nikako da se pomaknu s mrtve točke.

Ako ste i vi među njima, točno znam kako se osjećate. Uživali ste u slatkim zalogajčićima neko vrijeme i sad vam je užasno teško vratiti se na brojanje kalorija, planiranje obroka, kuhanje unaprijed i slično…

Potpuno vas razumijem. Niti meni nije bilo lako vratiti se „back on track“ natrag na put zdravog života. Ali kad sam to napravila, osjećaj je bio fenomenalan! Konačno sam se bolje osjećala, bolje spavala a onaj podbuhli izgled je konačno nestao.

Stoga vam donosim par trikova i namirnica kojima ćete se najbrže i najlakše vratiti na pravi put i saznati kako očistiti svoj organizam od otrova nakupljenih konzumacijom kaloričnih i masnih obroka.

SEDAM KORAKA ZA POST-BLAGDANSKI DETOX

  1. Očistite kuhinju od svih mogućih „mamaca“ kao što su slatkiši, bijela peciva, kolačići ili čokolada. Svjesna sam toga da ako držite slatkiše za svoju djecu, to će biti težak zadatak. Evo ideje, sve slatkiše namijenjene djeci stavite u jednu zatvorenu kutiju i ostavite na najvišoj polici u kuhinji. Ako djeca žele slatkiše, neka im ih umjesto vas dohvati neki drugi član obitelji kako sami ne bi došli u napast.
  2. Napunite svoj hladnjak svježim i hrskavim povrćem koje možete jesti sirovo. Nasjeckajte mrkvice, celer, svježu ciklu, korabicu i drugo korjenasto povrće kako biste ih mogli jesti sirove kad god osjetite želju za hranom.
  3. Imajte voće u kući od kojih možete napravite famozne zdrave smoothije. Napomena: u svaki smoothie obavezno stavite šaku nekog zelenog lisnatog povrća kao što su špinat, blitva, kelj, raštika i slično. Umiješajte naranče, ananas, jabuke, mrkvice u sočne i zasitne smoothije i uživajte u njihovom okusu po cijeli dan. Ili barem za doručak.
  4. Navalite na povrtna variva. Sočna, topla, zdrava i ukusna variva od raznog povrća dat će vam osjećaj sitosti i ugode uz mnoštvo vitalne energije i vitamina. Zdrav dodatak (u obliku proteina i vlakana) varivima mogu biti kuhane mahunarke poput graha, leće ili slanutka. Igrajte se okusima.
  5. Svaki dan započnite fizičkom aktivnošću od barem 10 minuta. Ako je to istezanje i joga super…ako je kardio intervalni trening – odlično, ako je to šetnja ili brzo hodanje oko kvarta – sjajno!!! Pokušajte svaki dan raditi nešto drugo. Tako ćete se i lijepo zabaviti.
  6. Osigurajte barem sedam sati sna dnevno.
  7. Pijte barem osam čaša dnevno.

Ako biste pak htjeli vođen i kreiran sustav detoksifikacije s gotovim receptima detox obroka i popisom namirnica, te laganim vježbama, probajte najnoviji program Fit Body Detox.

Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju.

Vaša Budifitmama Sunčana

Prati me putem newslettera

Prijavite se na Budifitmama newsletter i besplatno preuzmite svoj priručnik “Pet najboljih vježba protiv celulita”