KAKO ZAVOLJETI VJEŽBANJE

//KAKO ZAVOLJETI VJEŽBANJE

Na nedavnoj konferenciji Ljubav, kilogrami, novac imala sam kratko izlaganje na temu „Istine i mitovi o vježbanju“. Jedan od mitova koji mi je prvi pao na pamet kad sam razmišljala o sadržaju je da je vježbanje teško.

Da, vježbanje je za mnoge teško, pa se zbog toga niti ne uključuju u neki od oblika vježbanja i gube na tom osjećaju koji vježbanje pruža.

JE LI VJEŽBANJE TEŠKO?

Mit da je vježbanje teško rezultat je, po mom mišljenju, one dobre stare „no pain – no gain“ doskočice koja se tako često koristila u tekstovima o vježbanju. Ako kojim slučajem ne govorite engleski, to u prijevodu znači „bez muke nema nauke“…tako nekako. Dakle, ta poštapalica govori nam o tome da se do rezultata ne dolazi bez truda i muke.

To je samo djelomično točno. Istina je da za sve u životu morate uložiti određeni trud, to jest, ako ste normalna osoba bez veza i hrpe love na raspolaganju. Morali ste se potruditi završiti školu. Morali ste se potruditi dobiti posao. Na poslu se morate potruditi ako želite taj posao zadržati. Je li tako?

No, nigdje se ne govori o tome da taj proces „truda“ i „muke“ može biti i ispunjujući i pomalo strastven kad shvatite da možete. Da možete postići što god želite i da su ograničenja samo u VAMA.

No dobro, da se vratim na svoju temu bez lakih nota popularnog life coachinga.

KAKO ZAVOLJETI VJEŽBANJE?

Ako razmišljate o tome kako zavoljeti vježbanje, zapitajte se što ste voljeli raditi kad ste bili dijete. Je li to bila vožnja biciklom ili trčanje u igri „lovice“ ? Možda badminton ili plivanje? Ili sve zajedno? Pokušajte se sjetiti tog osjećaja kad ste pobijedili u partiji badmintona ili kad je vaša ekipa pobijedila u igri „kauboja i indijanaca“…Sjećate li se kakav je to bio ispunjujući osjećaj? Kad ste si svi onako uznojeni od trčanja i naganjanja međusobno čestitali?

Isti takav osjećaj možete postići i vježbanjem. Samo ovog puta u igri pobjeđujete sami sebe. Eeeeee, to je pobjeda!

I sve to što ste se voljeli igrati kao dijete, možete raditi i sada. Zašto se ne biste uputili na brzo hodanje od pola sata prije spavanja? Garantiram vam da ćete lijepo usnuti i nećete imati problem s nesanicom…

Zašto ne biste vozili bicikl do posla i s posla? Ili nabavili statični bicikl za pedaliranje dok gledate omiljenu seriju? Ali bez korištenja bicikla kao vješalicu, molim!

Zašto ne biste iznajmili badmintonski teren pa vikendom s najboljom frendicom igrali badminton? Ili tenis?

Mogućnosti je napretek. Treba samo imati ideju…I na kraju svake te fizičke aktivnosti osjećat ćete se fenomenalno i toj aktivnosti se uvijek vraćati.

Tako se rađa ljubav prema vježbanju!

Vaša Budifitmama Sunčana

Prati me putem newslettera

Prijavite se na Budifitmama newsletter i besplatno preuzmite svoj priručnik “Pet najboljih vježba protiv celulita”

By |2019-03-12T15:24:02+00:0012.03.2019.|Uncategorized|0 Comments

Leave A Comment