DESET VARIVA ZA MALO KUNA

/, Zdravo i fino/DESET VARIVA ZA MALO KUNA

Već ptice na grani znaju da volim variva. Topla, mirišljava, zdrava variva koja se puše još vruća sa mojeg tanjura. Zasitna i puna svakakvih zdravih divotica.

Variva mi pogotovo pašu kad dođu hladniji dani, baš kao ovi jesenji dani koji su nam nedavno došli i donijeli maglu i zubato sunce. Nije to bez razloga. Kad nastupi hladnije vrijeme organizam nam žudi za toplinom, a što ćeš bolje nego fino, toplo i zdravo varivo koje će ugrijati naše tijelo i nahraniti naše stanice.

Ako je uz to i jeftino, to je pravi zgoditak!

Nadam se da će već sutra jedan od priloženih recepata biti na vašem stolu!

Uživajte i dobar tek!

Budifitmama Sunčana

Krumpirovo varivo s piletinom

SASTOJCI:

Pileći file/pureći fileti/pileća kobasica/svinjska kobasica

Krumpir

Poriluk

Mrkva

Celer

Grašak (može i smrznuti)

Peršin

Kokosovo ulje

Povrtni temeljac ili voda

Piletinu narezati na komadiće i popržiti kratko na malo ulja. Kad je gotovo izvaditi piletinu iz lonca. Povrće očistiti i narezati na kockice ili kolutove. Svo povrće osim krumpira i mrkve popirjat na ulju na kojem se pekla piletina, dodati vode ili povrtnog temeljca. Kuhati 15 minuta na laganoj vatri. Kad je gotovo pasirati ili djelomično umutiti štapnim mikserom. Dodati krumpir i mrkvu narezanu na kockice, grašak, piletinu i vode i pustiti da se lagano kuha slijedećih 15 minuta. Začiniti i servirati s malo kiselog vrhnja.

Povrtno varivo

SASTOJCI:

Krumpir

Mrkva

Koraba

Brokula

Cvjetača

Crveni luk

List lovora

Peršin

Sol i papar

Kokosovo ulje

Luk sitno narezati i zajedno s mrkvom narezanom na kocikce popirjati na malo ulja. Kad mrkva omekša a luk požuti dodati ostalo povrće narezano na kockice ili cvjetiće. Dodati malo vode, lovorov list, soli i papra. Kuhati dok ne omekša i poslužiti.

Fit Lady 20+ – specijalizirani program za žene s viškom od 20+ kilograma

Varivo od leće

SASTOJCI:

300 g leće (može i konzervirana)

2 mrkve

3 krumpira

Crveni luk

Češnjak

Juneća kocka

Sol, papar

Pileća kobasica ili pileći file

Kokosovo ulje

Na malo ulja popržiti crveni luk i češnjak sitno nasjeckan. Dodati leću i malo vode i prokuhati dok leća ne omekša. Dodati mrkvu i krumpir narezane na kockice, juneću kocku i začine i kuhati dok povrće ne omekša. Na kraju dodati sitno nasjeckani list peršina. Poslužiti.

Vrtićka maneštra

SASTOJCI:

Krumpir

Mrkva

Riža (30 g suhe po osobi)

Domaća kuhana rajčica ili pelati

Kokosovo ulje

Crveni luk

Češnjak

Malo brašna

Papar i sol

Na malo ulja popržiti crveni luk i češnjak narezan na kockice. Dodati žličicu brašna da se poprži i požuti. Dodati krumpir i mrkvu narezanu na kockice, rižu i rajčicu. Po potrebi dodati i malo vode. Kuhati dok sve ne omekša.

Kelj varivo

SASTOJCI:

Glavica kelja

Krumpir

Češnjak

Kokosovo ulje

Malo brašna

Slatka crvena paprika

Kelj očistiti i narezati na tanke trakice te prokuhati u vodi koju ćete baciti. Prokuhani kelj staviti u hladnu vodu, ponovo prokuhati te dodati krumpir nasjeckan na kockice. Kuhati dok ne omekša. Posebno pripremiti zapršku sa malo kokosovog ulja, nasjeckanog češnjaka, brašna i crvene paprike. Sve dodati u kelj i pustiti da se zgusne.

Gulaš od krumpira

SASTOJCI:

Krumpir

Crveni luk

Češnjak

Rajčica iz konzerve ili pelati

Slatka crvena paprika

Malo kokosovog ulja

Kiselo vrhnje

Na ulju popržiti crveni luk i češnjak narezani na kockice. Kad luk lagano požuti dodati malo crvene paprike, pelate, krumpir narezan na kockice i vodu. Posoliti i popapriti i pustiti da se kuha. Poslužiti sa malo kiselog vrnja.

Manestra od tikvica

SASTOJCI:

2 velike tikvice

2 paprike

Crveni luk

Pola kilograma mljevenog mesa (miješano junetina i svinjetina)

Kokosovo ulje

Šalica tjestenine

Sol i papar

Crveni luk popržit na malo ulja. Kad luk požuti dodati mljeveno meso i pržiti miješajući. Dodati sitno narezanu papriku i tikvice, vodu i začine. Sve kuhati na laganoj vatri dok ne omekša. Pred kraj dodati tjestenu i kuhati dok ne bude mekana. Poslužiti.

Varivo od krumpira i kiselog zelja

SASTOJCI:

Krumpir

Kiselo zelje, narezano (isprano pod mlazom vode)

Crveni luk

Rajčica/pelati

Povrtna kocka

Sol papar i začini

Popržiti crveni luk na malo ulja. Dodati vode i povrtnu kocku, krumpir i zelje. Kad se krumpir skuha dodati rajčicu i začiniti. Poslužiti.

Fit Lady 20+ – specijalizirani program za žene sa viškom od 20+ kilograma

Skrivena cikla

SASTOJCI:

Cikla

Krumpir

Mrkva

Mala glavica kupusa, nasjeckana

Crveni luk

Češnjak

Kokosovo ulje

Povrtna kocka

Sol, papar i začini

Povrće očistiti i usitniti. Crveni luk i češnjak popržiti na malo ulja. Dodati sirovu ciklu, vodu i povrtnu kocku. Kuhati dvadesetak minuta. Dodati ostalo povrće i kuhati dok sve ne omekša. Začiniti i poslužiti.

Slatka maneštra

SASTOJCI:

Batat

Rajčica iz konzerve

Crveni luk

Češnjak

Šaka leće ili konzerva leće

Krumpir

Bundeva

Maslinovo ulje

Sol i papar, začini

Crveni luk i češnjak popržiti na malo ulja. Dodati narezanu rajčicu i začiniti. Dodati sitno narezani krumpir, batat i bundevu. Kad omekšaju, dodati leću. Prokuhati dok leća ne omekša. Servirati.

Ovo varivo se može pripremiti i bez leće.

NAPOMENA:

  • u slučaju da imate kuhane domaće rajčice, koristite ju gdje god je navedena rajčica
  • ako ste naučeni na vegetu, slobodno dodajte vegetu iako je bolje kupiti smjesu sušenog eko povrća u dućanima zdrave hrane
  • svako varivo može i bez mesa, slobodno koristite meso koje vam najviše odgovara

Prati me putem newslettera

Prijavite se na Budifitmama newsletter i besplatno preuzmite svoj priručnik “Pet najboljih vježba protiv celulita”

By |2018-10-12T15:16:46+00:0002.10.2018.|Recepti, Zdravo i fino|0 Comments

Leave A Comment